Zahid Hamidi bersifat Jahiliyah moden

"Mengapa dan kenapa Menteri di Jabatan Perdana Menteri mengeluar arahan melarang pegawai kerajaan persekutuan menghadiri mesyuarat rasmi kerajaan negeri Perak yang dikuasai oleh pakatan rakyat.

Kerajaan Pusat tidak mengiktiraf tandangan dan cop rasmi JKKK atau penghulu yang dilantik oleh kerajaan negeri Perak.

Datuk Zahid Hamidi bagaikan seorang pengikut setia Abu Jahal dan Zahid Hamidi contuh seseorang yang bersifat "JAHILLLIYAH MODERN", yang digambarkan oleh pengarang buku "interlekual dalam Islam yang dikarang oleh Al-Syahid Ali Syariati.

Jahilliyah modern amat sukar untuk diberi nasihat atau amat sukar untuk menerima kebaikan. Hatinya cukup keras malah biasanya terjadi pada seseorang yang tahu tentang ugama atau seseorang cerdik dan ada ilmu malah berpelajaran. Amat sukar untuk menembusi hatidan sanubari malah selalu membuat halangan dan berhujah dengan akal tidak berpandukan konsep Islam dan taqwa.

Zahid Hamidi terlupa dan membuat lupa tugas kerajaan persekutuan dan negeri dari sudut undang-undang perlembangan. Memang Zahid Hamidi membuat buta dan tuli walaupu matanya dan hatinya tidak buta. Celik dalam buta.

Ingat rakyat benci pada pemimpin yang bersifat angkuh dan tidak mesra rakyat. Jadi betul apa yang dikatakan pemimpin umno yang lain, Pemimpin umno sendiri merosakan perjuangan umno.

Zahid Hamidi mengapa anda bersifat dengki dan mulut celupar dan membuat arahan seperti dizaman Abu jahal dan angkuh seperti Firaun?.....Cuba renung kata-kata pemimpin umno......

Umno hilang daya tarikan....Tan Sri Muhyuddin Yasin.....

Kami meminta Zahid Hamidi dan Kerajaan Persekutuan menarik kembali arahan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan kabinet . Anih dalam tangkapan ramai orang membenci pemimpin umno ada suara nakal membaut arahan sperti zaman kerata lembu. " - ALISYARIATI/Tranungkite

0 comments: